خاطرات ما و ني ني هامون

اولین تولد مامانی با شنگول و منگول

1391/12/6 19:07
نویسنده : نگارینا
353 بازدید
اشتراک گذاری

سلام پسرای پسرای قند عسلم

امروز تولد مامان است و ما دیشب تولدم را با حضور شما جشن گرفتیم و خیلی خوش گذشتقلب  بابایی و مامان زهره و بابا بزرگ در یک اقدام پنهانی تصمیم گرفته بودن مامان را غافلگیر و  سورپرایز کنن و موفق هم شدن خنده خیلی خوش گذشت و ما کلی با هم رقصیدیم خجالت و عکس یادگاری هم گرفتیم :

 

 من و شنگول و منگول

و یک عکس یادگاری خانوادگی دستجمعی هم گرفتیم که شما تا حالا دیگه همه افراد مهربون توی عکس را می شناسید و احتیاجی به معرفی ندارن :

 خانواده ما

 

البته جای خاله اندیشه هم در جمع خانواده مون خالی بود .

همون طور که می دونید هم من و هم بابایی خانواده های خیلی خوب و مهربونی داریم و شما هم همیشه باید قدر این جمع خانوادگی خوب را بدونید  ....ماچ

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

خاله ماهی
5 اسفند 91 9:25
مبارک باشه . انشاله یه روزی برسه که تولدت رو پسرات برات سورپرایز کنن .
خاله زهرا
6 اسفند 91 10:32
واما تو ! ای مادر ! ای مادر هوا ، همان چیزی ست که به دور سرت میچرخد وهنگامی که میخندی ، صاف تر میشود تولدت مبارك مامان خوشگل و دوست داشتني
نونیش
6 اسفند 91 13:06
تولدت مبارک ... ایشالا همیشه دور هم بگید و بخندین
خاله ماهی
6 اسفند 91 20:51
ای خدایا ... آخه خودت به من بگو چرا من انقدر عاشق این شنگول و منگول هستم ؟ هان ؟ راستی نی نی نونیش هم دختر شد . حالا دخترش مجبور هست بین پسرهای تو قرعه کشی کنه . ....
نونیش
6 اسفند 91 20:55
خاله نگار گفته باشم من آیسانم رو به دوقلو نمی دم!