خاطرات ما و ني ني هامون

با اين كارها ماماني را پير ميكنين ....

1391/11/30 9:55
نویسنده : نگارینا
269 بازدید
اشتراک گذاری

سلام وروجكهاي مامان

از ديروز خيلي خودتون را لوس كرديد فكر نمي كنيد با اين كارها ماماني را پير ميكنين ناراحت آخه من دوست دارم هميشه يه مامان سرحال و پر انرژي باشم براي خوشگل هام .خلاصه كه از ديروز تكون خوردنتون را احساس نميكردم ، خيلي نگران شده بودم صبح كه به بابا احسان گفتم با اينكه خيلي كار داشت اما ما را برد خانه بهداشت تا خيالمون راحت بشه . از ديشب هم درد زير دنده هام شدت گرفته بود و اصلا ديشب را نتونستم بخوابم . اما فداي سرتون و خدا را شكر كه شما حالتون خوبه .قلب امروز اومده بوديد كنار هم و به هم نزديك شده بوديد ديگه بالا و پايين نبوديد لبخند ماماني دلم ميخواد هميشه همينطور نزديك هم و يار و رفيق هم باشيد ماچ عاشقتوووووووووووووووووووونم

ميدونيد الان داشتم به يه چيز ديگه فكر ميكردم ، شايد هم من دارم خودم را براي شما لوس ميكنم و تند تند دلم براتون تنگ ميشه خجالت بهر حال ماماني خواهشا" سالم و سلامت باشيد و اميدوارم اين چند ماهه هم به خوبي بگذره و بياييد بغل ماماني كه بي اندازه منتظرتون هستم قلب

راستي فردا هم اداره نمي آييم اول ميريم سونو و بعد كلاس بارداري ، فردا صبح نوبت سونو داريم و من دوباره ميبينمتون و قصد دارم بابايي را هم با خودم ببرم تا جوجه كوچولوهايش را ببينه . ديروز هر چي تلاش كرد نتونست صداي قلبتون را بشنوه ميگفت فقط صداي آب مياد قهقهه

هميشه و در هر لحظه به خداي بزرگ و مهربون ميسپارمتون چون تنها كسي است كه ميتونم بهش اعتماد داشته باشم ....

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

عاطفه (ماني)
30 بهمن 91 10:05
نگار جون ايشاا... فردا كه ميري فرشته هاتو مي بيني همه چيزشون خوب و عالي است و همين كه دو تا فرشته داري يعني تو انتخاب شدي براي بهترين مادر بودن ..
مینا
30 بهمن 91 10:32
نگار عزیز سلام،
امروز با وبلاگت آشنا شدم و همه شو خوندم
از خوندن وبلاگت واقعا لذت بردم
چقدر ساده و بی ریا مینویسی
از صمیم قلب امیدوارم دوره بارداری راحتی داشته باشی و انشالله نی نی ها ی سالم و صالح و زیبایی داشته باشید.
راستی منم عاشششششف دو قلو هستم ولی چون در فامیل ما هچ کس نداره میگن احتمالش خییللییی کمه.
شما در فامیل دو قلو داشتین؟


سلام مينا جان مرسي عزيزم لطف داري اما هيچ وقت از حكمت و صلاح خدا غافل نباش چون ما هم دو قلو نداشتيم خانومي
نونیش
1 اسفند 91 8:56
وای نگار کیف میکنم از دو قلو بودنشون اینجوری می نویسی ...
خاله زهرا
2 اسفند 91 7:40
عشق اگر پيدا شد كه ديگر عشق نيست معرفت است ..... عشق از آن رو هست ... كه نيست .. پيدا نيست و حس مي شود منم عاشقتونم گلاي خاله