خاطرات ما و ني ني هامون

روزهاي عادي زندگي

1391/11/23 10:11
نویسنده : نگارینا
283 بازدید
اشتراک گذاری

سلام جوجه هاي خوشگلم

امروز يه روز عاديه و من حتي اول چيزي به ذهنم نميرسيد كه براتون بنويسم متفکر اما با خودم گفتم كه اين نكته را به شما هم بگم كه خيلي از روزها تو زندگي آدمها هست كه تكراري ميشه و اگر هنر درست استفاده كردن از وقت و زمان و زندگي را ندونين دچار روزمرگي و كسالت ميشين و ما از همون اول بايد اين تكنيك را تو زندگي بهتون ياد بديم كه وقتي بزرگ شديد مطمئنا" خيلي به دردتون ميخوره و بابايي خيلي خوب و درست اين كار را بلده و به شما هم خواهد آموخت لبخند و اميدوارم اين مهارت را به خوبي ياد بگيرين و باعث رشد و پيشرفت شما در زندگي آينده تون باشه قلب

پي نوشت : راستي ديروز باباي باباييتون احوالتون را مي پرسيد و من گفتم كه حال شما از من بهتره چشمک راست گفتم آيا؟!!!!

زیبا

زیبا تمام حرف دلم این است

من عشق را به نام تو آغاز کرده ام

در هر کجای عشق که هستی

آغاز کن مرا..

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

خاله ماهی
23 بهمن 91 11:55
خاله نگارم ... دیگه با این نی نی هامون هیچ روزی عادی نیست . مخصوصا روزهای تو که باید دوبرابر از عادی بودن در بیان بیرون .
خاله زهرا
24 بهمن 91 11:42
زندگي را با چيزهاي بسيار ساده بايد پر كرد ....ساده ها سطحي نيستند ...